mandag den 27. juni 2016

For mange bolde i luften.




For tiden har jeg for mange bolde i luften for jeg har fire aktive projekter igang. På disse billeder kan I se det går fremad med den taske jeg vil lave til mit strikkegrej. Jeg har lavet den ene side og er godt igang med den anden, men jeg har svært ved at se det jeg syr så jeg kan kun lave det når jeg sidder udenfor.





Og så mit helt store projekt.

Jeg er igang med at lave opskrifter som der senere enten vil blive solgt eller vist her på bloggen
Jeg strikker tre ting efter den "samme" opskrift, men med forskellige garner og forskelligt indhold imellem udtagningerne.



Her er det i uld og regnbuefarvet.



Her er det i uld og i hulmønster.



Her er det silke og med lange masker.

Nu kan I måske gætte hvad det er jeg har gang i, men det er lige i overkanten med 4 projekter men før eller senere får jeg det færdigt.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar