torsdag den 12. maj 2016

Kulturens kræfter kan...


Det var så ugen.
Ugen hvor vi lavede kulturuge om mental sundhed i Odense.
Og hvilken uge og hvorfor så skrive det på en udpræget strikkeblog ?
Jo dels fordi jeg var med til den men også fordi jeg fik mulighed for at holde et oplæg i løbet af ugen om strikke terapi.
Der var rigtig mange gode indlæg og det var rigtig hyggeligt i cafeen. I cafeen var der forskellige der kom med deres bud på hvad der gav dem mental sundhed ud i det kulturen er og kan.
Der var en der lavede billeder der havde med zentangle at gøre og en der malede feer. 2 der spillede på guitar og så havde jeg fået fornøjelsen af at sidde og strikke.
Gitte tog et billede af mig og det er jeg helt glad for, for jeg ser okay ud.
Helt igennem en pragtfuld uge hvor man kunne yde efter evne og nyde efter behov, og jeg kan kun anbefale at man deltager hvis man kan, hvis det vender tilbage til næste år

.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar