fredag den 18. december 2015

Tiden læger alle sår..




Nu er vi ved at komme ovenpå efter vores Tyrkiet tur, det har taget lidt tid så derfor viser jeg lige vores "Chokoladeur". Jeg ved godt det er i det øverste af siden, men jeg ville fortælle det er meget enkelt at lave og ikke koster ret meget. Det er bare en chokoladeæske hvor jeg har sat nogen tal på af mosgummi  og så monteret det med et urværk man kan købe i hobbybutikker. Jeg har købt mit hos cchobby.dk .

Ugen har ellers været hektisk hvor jeg har lavet meget sammen med medierne, der er interessede i både den nye psykiatriseng og den brugerstyrede seng jeg har psykiatrisk afdeling. Brugerstyret seng er en seng jeg kan bruge hvis jeg får det dårligt uden at jeg skal igennem hele møllen på psykiatrisk skadestue. Jeg kan ringe imellem 8 og 22 og spørge om sengen er ledig og er den det kan jeg blive indlagt. Det er et rigtigt godt koncept og det giver mig en masse tryghed i dagligdagen.

Idag har jeg været i radioen og jeg må sige det er svært at acceptere ens egen stemme.
Strikkemæssigt arbejder jeg på flere forskellige ting sokker og karklude til julegaver, Gittes trøje hvor jeg kun mangler ganske lidt på det sidste ærme og dette sjal ovenfor. Sjalet har været lang tid undervejs men jeg har fået lavet en del på det sidste. Gittes trøje skal monteres i juleferien og julegaverne skal jo være færdig til den 24, men så er jeg osse klar til nye udfordringer.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar