mandag den 25. april 2016

Brug af strikketerapi.



Strikketerapi har ikke levet forgæves for mig i sidste uge, hvor jeg kom på sygehuset fordi jeg havde fået noget forkert medicin som jeg ikke kunne tåle.
Men strikketøjet var ikke ret langt væk og jeg skrev det her lille digt.

Jeg strikker med farver.

Jeg sidder og strikker.
Jeg strikker med farver.
Farver som i en leg.

Omkring mig er dystre dage.
Dage med indlæggelse
Dage med angst.
Dage med tvivl.
Dage med bitterhed,
men et er dog sikkert
jeg strikker med farver.

Lægger min tvivl,angst og bitterhed 
i hænderne på mig selv,
og strikker mig ud af det.

Strikker dagen lys.
Strikker dagen blå.
Strikker heling i mit sind,
for jeg strikker med farver.

Mens jeg var på sygehuset begyndte jeg på den trøje som I ser billeder af og det var virkelig godt at have strikketøjet med, med alle de lange ventetider der er på et sygehus.




4 kommentarer:

  1. Spændt på at se hvad det bliver til :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skulle gere blive til en trøje Charlotte

      Slet
  2. Maskernes meditative vandring giver ro til sindet. Kreativiteten giver et produkt at være stolt af.
    Spændende trøje du har på pindene.
    Håber inderligt, at medicinen er komnet i balance. Pokkers, når det der skulle hjælpe, gør en syg. Knus.

    SvarSlet
    Svar
    1. Maskernes meditative vandring rigtig godt sagt Anne og tak for din søde hilsen. Trøjen skal nok blive sjov.

      Slet